بسته بندي اثاثيه منزل توسط تيم متخصص بسته بندي باربري تهران

 به طور حتم همه ما تجربه چندين اسباب كشي در طول زندگي خود و همچنين بسته بندي اثاثيه منزلمان توسط خودمان را داشته ايم، به همين خاطر ميدانيم كه كار بسيار دشوار و زمان بري است. بسته بندي وسايل منزل توسط خود ما هم اصولي و صحيح انجام نمي شود و هم بسيار وقت ما را گرفته و تمام انرژي و حوصله ما را به خود اختصاص مي دهد، در نتيجه ما براي انجام كارهاي ديگر اسباب كشي و به اتمام رساندن آن بسيار خسته از لحاظ روحي و جسمي خواهيم شد. به همين خاطر باربري تهران با در نظر گرفتن همين مسئله و توجه به نياز و آسايش مشتريان خود با راهكاري بسيار موثر خدمات بسته بندي اسباب و اثاثيه را بدون هيچ كم و كاستي به آنان ارائه مي دهد. پس زحمت خود را در حين پروسه جابجايي دو چندان نكنيد و با كمك گرفتن از اتوبار ما سخت ترين مرحله اسباب كشي را به راحت ترين مرحله براي خود تبديل كنيد.

بسته بندي اثاثيه

باربري تهران با در نظر گرفتن يك تيم چند نفره و متخصص در زمينه بسته بندي كه آموزش هاي لازم را ديده اند خدمات بسته بندي وسايل را به طور تخصصي و حرفه اي به مشتريان خود ارائه خواهد داد  . جهت آشنايي با خدمات بسته بندي توسط باربري تهران اينجا را كليك كنيد.

كارگران بسته بندي بسيار حرفه اي و اصولي با يك برنامه ريزي دقيق كار خود را از يك نقطه در منزل شروع كرده و تمامي وسايل شما را بر اساس نوع، جنس و ابعاد آن از هم تفكيك كرده و به وسيله تجهيزات بسته بندي با دقت در بسته بندي هاي مناسب آن ها قرار مي دهند.

تجهيزات بسته بندي

همچنين نكته حائز اهميت ديگر در بسته بندي جهت انجام يك بسته بندي ايمن و كامل استفاده از تجهيزات باكيفيت و متناسب با بسته بندي ها است. اين تجهيزات را نيز مي توانيد از اتوبار ما دريافت بفرماييد. تجهيزات بسته بندي عبارتند از:

كارتن هاي چندلايه و محكم در ابعاد مختلف، جعبه هاي بزرگ و جادار، كارتن هاي رگال دار، كيسه هاي زيپ دار، چسب هاي پهن و قوي، چسب زن هاي دستي، ماژيك و برچسب، سلفون، فوم هاي ضربه گير، نايلون هاي حبابدار، روزنامه باطله، مقوا، پارچه و بسياري از تجهيزات ديگر

نكات بسته بندي تخصصي اثاثيه

1 - كارگران بسته بندي معمولاً از نقاط شلوغ تر و پر وسيله تر منزل مثل آشپزخانه كار خود را شروع كرده و تمام وسايل را با نظم بسيار دقيق دسته بندي مي كنند، ظروف شكستني و ظريف مثل ظروف چيني و كريستال ها را در نايلون هاي حبابدار، روزنامه و پارچه پيچيده و داخل كارتن ها قرار مي دهند. جهت پر كردن فضاي خالي كارتن ها و برخورد نكردن ظروف به همديگر از فوم هاي ضربه گير استفاده مي كنند.

2 - در كف كارتن ها از تكه هاي كارتن براي محكم تر شدن و پاره نشدن كف كارتن ها استفاده مي شود.

3 - كارگران حرفه اي ما وسايل حساس و سنگين را در كارتن هاي كوچك تر كه محكم تر هستند قرار مي دهند، همچنين براي بسته بندي وسايل سبك تر از كارتن هاي بزرگ تر استفاده مي كنند.

4 - در يك بسته بندي اصولي محتويات داخل جعبه را با ماژيك بر روي بسته بندي ها مي نويسند. اين كار در موقع باز كردن به ترتيب بسته بندي ها و چيدمان سريع آن ها بسيار كمك كننده و موثر است.

5 - براي جلوگيري از كثيف شدن، پاره شدن و آسيب ديدن وسايلي مثل مبلمان ها و سرويس هاي خواب از سلفون براي پيچيدن دور آن ها و همچنين نايلون هاي حبابدار براي جلوگيري از ضربه ديدن و خدشه دار شدن چوب هاي به كار رفته در آن ها به كار برده مي شود.

6 - دورتادور وسايل بزرگ و سنگين مثل يخچال، ماشين هاي لباسشويي و ظرفشويي، تلويزيون و ميز آن، ويترين و ... را با فوم هاي ضربه گير و نايلون هاي حبابدار به طور كامل ميپيچند.

7 - فرش به صورت لوله جمع مي شود و براي جلوگيري از كثيف و پاره شدن آن دور آن را به طور كامل با نايلون مي پوشانند.

با توجه به چندين سال سابقه معتبر و جلب رضايت مشتريان خود به جرات مي توانيم بگوييم كه اتوبار ما بهترين و به روز ترين باربري در تهران مي باشد. در صورت دريافت خدمات از باربري ما خود شما مي توانيد كيفيت اين خدمات را به عينه مشاهده بفرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.