آرشیو خرداد ماه 1400

بسته بندي اثاثيه منزل جهت اسباب كشي

مزيت هاي انجام بسته بندي اثاثيه منازل و ادارات توسط باربري تهران

 

بسته بندي اثاثيه منزل در باربري تهران و همچنين بسته بندي اثاثيه موجود در ادارات بسيار اصولي و تخصصي انجام مي شود. تمام نكات در مورد يك بسته بندي حرفه اي در اتوبار ما به طور كامل رعايت و اجرا خواهد شد. ساكنين محترم پايتخت با سپردن بسته بندي وسايل خود به باربري ما بهترين نتايج و مزيت ها را تجربه خواهند كرد. برخي از اين مزايا عبارتند از:

   1 - اتوبار ما از يك تيم چند نفره متخصص‌ و آموزش ديده براي انجام بسته بندي استفاده مي كند. اين كارگران بسيار باتجربه و كاربلد هستند. كارگران بسته بندي به طور منظم كار خود را از يك نقطه منزل البته مكان هاي شلوغ تر مثل آشپزخانه شروع مي كنند و در نهايت به اتاق هاي خلوت تر مي رسند. كارگران ما كاملاً مي دانند كه وسايل حساس و شكستني، وسايل خرده ريزه و بزرگ و سنگين شما را چگونه بسته بندي كنند كه هيچ صدمه اي به آن ها وارد نشود. همچنين در مورد بسته بندي وسايل اداره ها مثل كامپيوتر، لپ تاب ها و بسياري از وسايل ديگر آن كه بسيار حساس هستند با تجهيزات مخصوص و مناسب مثل نايلون هاي حبابدار و فوم هاي ضربه گير بسيار ايمن بسته بندي خواهند كرد. جهت اطلاع از نحوه بسته بندي اثاثيه منزل توسط تيم متخصص بسته بندي باربري تهران اينجا را كليك كنيد.

2 - ارائه تجهيزات بسته بندي يكي ديگر از مزيت هاي باربري تهران مي باشد، اين تجهيزات عبارتند از:

كارتن هاي 5 لايه در ابعاد مختلف، جعبه هاي چوبي و پلاستيكي بزرگ و جادار، طناب، سلفون، فوم هاي ضربه گير، نايلون هاي حبابدار، كارتن هاي رگال دار، كيسه هاي زيپ دار، ماژيك و برچسب، روزنامه باطله، مقوا و پارچه

مراحل بسته بندي اسباب و اثاثيه

كارگران بسته بندي با تنظيم يك برنامه ريزي دقيق تمامي وسايل شما را بر اساس نوع، جنس و ابعاد از هم تفكيك كرده، دسته بندي مي كنند و هر كدام را در بسته بندي هاي مناسب خود قرار مي دهند. كارگران ما بسته بندي را با استفاده از تجهيزات مناسب آن انجام مي دهند. اتوبار ما براي انجام يك بسته بندي بي عيب و نقص از تجهيزات باكيفيت و مرغوب استفاده مي كنند. آن ها تمام بسته بندي ها را طوري محكم مي كنند كه در طول پروسه جابجايي به هيچ عنوام باز و پاره نشوند و هيچ صدمه اي به اثاثيه مشتريان وارد نشود.

3 - كارگران اتوبار تهران با بسته بندي صحيح و اصولي در هزينه هاي مشتريان خود بسيار صرفه جويي مي كنند. زيرا قرار دادن درست وسايل در بسته بندي ها و استفاده درست از فضاي كارتن ها و جعبه ها وسايل جمع و جورتر مي شوند، از تجهيزات كمتري براي بسته بندي وسايل استفاده مي شود، تعداد بسته بندي ها كمتر در نتيجه احتياج به خودروي باربري كوچك تر و در نهايت صرفه جويي در هزينه هاي حمل و بسته بندي مي شود.

4 - بسته بندي تخصصي چيدمان وسايل را بسيار آسان تر مي كند. زيرا كارگران با يادداشت محتويات درون هر بسته بر روي آن ها در حين چيدن وسايل به راحتي مي توان فهميد كه هر بسته متعلق به كجا است. بنابراين شما مي توانيد به ترتيب و بدون دست و پا گير شدن وسايل كارتن ها را باز كنيد و هركدام از وسايل را در جاي خود قرار دهيد.

بيمه اسباب و اثاثيه

از ديگر مزاياي استفاده از خدمات بسته بندي باربري تهران ايمن بودن تمامي وسايل مشتريان با بيمه كردن آن ها از طرف باربري و توسط شركت هاي بيمه گذار است. تمام وسايل شما قبل از انجام بسته بندي و به طور كلي جابجايي آن ها به طور كامل بيمه خواهند شد، در نتيجه در صورت صدمه ديدن وسايل مشتريان در حين بسته بندي، حمل و نقل و چيدمان آن ها خسارت وارد شده به طور كامل جبران خواهد شد.

پس اگر قصد اسباب كشي و حمل اثاثيه منزل و يا محل كار خود را در هر ساعتي از شبانه روز و هر ايامي از سال را داريد با شماره تلفن هاي ما تماس گرفته و بهترين و به روزترين خدمات باربري را از باربري تهران دريافت كنيد.